Wednesday, October 5, 2016

Aanbevole Opsies Boeke

Aanbevole opsies Boeke Op hierdie bladsy vind sal ek verskeie boeke aanbeveel as ek oor hulle kom. Ek sal vashou aan boeke wat ek persoonlik het gevind mees bruikbare te wees. Ek sal nie aanbeveel te veel boeke. Daar is 'n paar uitstaande mense daar buite, en ek sal hersien die wat ek het gevind dat die beste werk. Begin met my al die tyd gunsteling: 1. Get Rich met die opsies wat deur Lee Lowell Ek vermy gewoonlik media met 'n titel soos hierdie. Die hele konsep van 8220; get-rich-quick8221; en 8220; Sewe (of vyf, of 3 - wat ook al) stappe doen om 'n perfekte life8221; werklik betekenisloos bemarking snert. Maar na die lees van 'n paar resensies, het ek die duik en koop die boek. Ek is nou oortuig dat dit die enigste boek oor opsie handel wat eintlik die moeite werd om te koop! Lowell was 'n mark maker op die vloer van die New York Merchantile Exchange (Nymex), en nou hoof van sy eie handel besigheid, sowel as by te dra tot 'n paar waarskuwings. Hy voeg 'n interessante stuk oor hoe die opsie markte werk, uit die oogpunt van 'n vloer handelaar se. In die boek, Lowell beklemtoon vier handel strategieë, met behulp van opsies: Diep-in-die-geld verhandeling van oproepe en wan Verkoop Naked wan Verkoop Opsie kredietspreidings Verkoop Gedek Oproepe; en vir 'n bonus, gooi hy in. Verhouding Opsie Spreads. Elke strategie is entoesiasties verduidelik in elke dag terme, en hy gee tonne voorbeelde om te wys hoe elke strategie werk. Elke hoofstuk het 'n artikel oor risikobestuur, en op nadele om die strategie, sodat hy niks wegsteek. Sy hele benadering is om konsekwent wins met 'n minimale of beheerde risiko te bereik, as 'n manier om te kry 'n baie ryk oor 'n relatief kort tyd. Aan die einde van die boek, lys hy talle web hulpbronne vir verwysing, en hy gee ook makelaar resensies en aanbevelings. Ek het die boek voor tot agter lees, en ek gereeld duik in dit vir my te herinner aan die besonderhede van die ambagte Ek werk op. Dit is sonder uitsondering die mees bruikbare, praktiese en nuttige boek oor opsies wat ek nog ooit gekoop het. 2. Options Made Easy deur Guy Cohen Dit is die tweede boek wat ek gevind het ongelooflik nuttig te wees. Cohen het 'n maklike skryfstyl, en open die besonderhede van die saak opsies in 'n unieke manier. Die gebruik van maklike, eenvoudige Engels, leer hy al die noodsaaklikhede met die werklike lewe voorbeelde, en baie duidelike verduidelikings. Daar is geen ingewikkelde wiskunde of jargon - hy gee nogal 'n baie detail, met die ondersteuning van diagramme. Hierdie boek gee die duidelikste verklaring van die Grieke wat ek nog ooit gevind, en met mekaar handel styl, Cohen wys wat Grieke betrokke is, en hoekom hulle is nuttig. Een van die sterk punte van hierdie boek is dat as Cohen beskryf 'n handel tegniek, kan hy u presies weet wat tegniese ontleding om aansoek te doen, en hoe om die handel te voer. Hy begin met sintetiese oproepe en bedek oproepe, en dan beweeg op tot kredietspreidings, Volatiliteit strategieë (weerskante en Strangles), en sywaarts Strategieë (skoenlappers en Condors). Hy het ook 'n hoofstuk oor die sielkunde van die saak, en 'n paar goeie wenke om die mark te verstaan. Ek het hierdie boek 'n uitstekende verwysing hulpmiddel wees gevind, en dit het 'n noodsaaklike deel van my opsies handel onderwys was.


No comments:

Post a Comment