Friday, October 7, 2016

Ryg Back Testing Op Fxcm Trading Station ( Demo )

Draad : back testing op FXCM Trading Station ( Demo ) Join Date Februarie 2013 Plek Skotland Posts 2705 Back testing op FXCM Trading Station ( Demo ) Is daar iemand weet hoe om dit te doen ? Volgens die promosie video , moet daar 'n knoppie Strategie Options langs die kaarte een wees, maar ek sien dit nie . As iemand gebruik FXCM Trading Station laat my asseblief weet ( miskien is dit net beskikbaar vir live rekeninge ) . PS - ek is e. mailing my kontak by FXCM met 'n paar vrae , maar hulle is ( ongewoon ) stadig - ek het selfs genoem en 'n boodskap gelos - so ek het gedink ek kan sien of iemand hier kan help . PPS - As jy weet van ander maniere om 'n strategie backtest , laat my asseblief weet - ek het dit nooit gedoen nie .


No comments:

Post a Comment