Tuesday, October 11, 2016

Procter & Gamble Doelwitte Te Koop 70 % Van 'N Digitale Advertensies Programmeer

Ander Bemarkers waarskynlik te volg P & G se Voorbeeld Registreer vir hierdie persoonlike webcast, geborg deur Workfront, en uit te vind hoe om: Lewer projekte 56% vinniger Verminder weergawes met 29% Sny bewys bestuur pogings deur 59% Leer meer Procter & Gamble wil 70% tot 75% van sy Amerikaanse digitale media te koop programmaties deur die einde van hierdie jaar, volgens mense ingelig oor die maatskappy se planne. Dit is 'n ambisieuse doelwit vir die wêreld se grootste media verkwister en seker te merk bemarkers wat verset outomatiese handel te heroorweeg veroorsaak. Tot nou toe P & G se gebruik van programmatiese koop is hoofsaaklik beperk tot relatief klein toetse. Hierdie mense het P & G volgende jaar beplan 'n soortgelyke verskuiwing van mobiele-advertensie koop om programmatiese koop --veiling-gebaseerde stelsels waar advertensies gekoop en bedien op die web 'n spesifieke gehoor in real time. Die stap volg 'n doel het onlangs aangekondig deur American Express in 'n advertensie-tegnologie versoek om voorstelle met 100% van digitale koop verskuif na programmatiese (later bekend as 'n "teoretiese strategiese denke" deur AmEx VP-VS. Media Jill Toscano). 'N skuif deur P & G sal meer innoverende wees. Eerstens, AmEx is grootliks 'n direkte-reaksie adverteerder wat makliker die onmiddellike impak van sy advertensies wat gebaseer is op die kliënt verkryging kan monitor, en dit het geen vaste gestel rooster soos P & G se. In die tweede plek is dit 'n sprong vir 'n merk adverteerder soos P & G, wat die meeste van sy produkte verkoop via kleinhandelaars en meer tyd nodig het en gevorderde analytics om te weet of sy digitale advertensies produseer verkope. Dit is 'n groot rede waarom die kategorie oor die algemeen meer versigtig oor steil in programmatiese is. P & G, wat wou nie kommentaar lewer, het $ 235,000,000 van sy $ 3200000000 in gemeet media verlede jaar op die internet vertoon advertensies, volgens WPP se Kantar Media, wie se data nie mobiele en 'n paar sosiale-media adverteer sluit. groot portefeulje van handelsmerke verbruikers die maatskappy se sluit Tide, Charmin, Gillette, Pantene, Cascade, Crest, NyQuil en Olay. Die maatskappy het tradisioneel 'n koper van 'n premie aanlyn inventaris, en slaan sy doel beteken om uitgewers om meer premie inventaris beskikbaar vir programmatiese koop maak. Hoe moeilik dit sal wees is debatteerbaar. Rex Briggs, uitvoerende hoof van bemarking analytics firma Marketing Evolution. het gesê sy navorsing het bevind dat meer premie digitale inventaris beskikbaar as baie mense dink - maar geplaas deur advertensie netwerke in bondels van soortgelyke gehalte sonder die keuse van die aankoop van spesifieke eienskappe. Oor die algemeen, egter, adverteerders kry beter vermoë om deur sulke netwerke aan verbruikers te teiken as met tradisionele koop, het hy gesê. Het jy geweet 40% + koper impuls koop en 71% in die winkel telefoon gebruik word nagaan pryse? Kry diep begrip van verbruikersgedrag en waarom dit in staat stel om digitaal-sentriese handelsmerke om voordeel te trek. Leer meer "Dit is 'n bietjie teen-intuïtief vir 'n merk bemarker," het hy gesê. "Maar dit eintlik gee hulle groter beheer." Terwyl meer premie inventaris van "ComScore 100" online eienskappe is oënskynlik besig om vir programmatiese handel, is dit dikwels nie as "programmatiese" as gereken, sê Bill Lederer, uitvoerende hoof van MediaCrossing, 'n programmatiese handelaar wat onafhanklik van agentskappe bedryf. "Sommige van hierdie inventaris word ten toon gestel as programmatiese word gekoop met 'n hele klomp van die telefoon oproepe en e-posse," het hy gesê. "Daar is 'n sekere bedrag van phoniness in die bespreking." Groeiende gebruik van boek bekyk, merk veiligheid en voorkoming van bedrog tegnologie om onkruid uit ongewenste inventaris sal onvermydelik ry pryse van programmatiese Buys, mnr Lederer bygevoeg. In 2008 het P & G begin om 'n in-huis programmatiese handel stelsel genoem Hawkeye ontwikkel en te toets. volgens verskeie mense vertroud is met die saak. P & G het herhaaldelik geweier om bestaan ​​Hawkeye se bevestig. Global Brand gebou Beampte Marc Pritchard het vir 'n gestoot vinniger skuif na programmatiese digitale koop in die afgelope maande, het gesê mense vertroud is met die saak, wat kom as P & G onder belegger druk is om meer van sy advertensie begroting te kry te midde van stadiger groei. P & G Hoof Finansiële Beampte Jon Möller gesê na aanleiding van die maatskappy se kwartaallikse verdienste vrylating in April dat danksy meer koste-effektiewe digitale media, die maatskappy het verskuif vanaf groeiende advertensie-uitgawes stadiger as verkope te sny dit in absolute terme vanjaar, sonder om afbreuk impak . Dit is onduidelik hoe dit sal beïnvloed StarCom MediaVest Groep, wat P & G se digitale koop hanteer. Die agentskap het geweier om kommentaar te lewer. advertensie Die meeste merk adverteerders bly versigtig vir programmatiese handel. 'N Opname verlede maand vrygestel is deur die Vereniging van die Nasionale adverteerders en Forrester Research van ANA lede, 'n groep oorheers deur merk adverteerders soos P & G, wat net 28% het gevoel dat hulle verstaan ​​programmatiese goed genoeg is om dit te gebruik, terwyl 'n ander 10% verstaan ​​dit, maar nog steeds wouldn 't gebruik. Een van die grootste bekommernisse, die opname het bevind, was oor deursigtigheid van die komplekse transaksies wat aanleiding al agentskap handel lessenaars en ander derde partye, met ANA verwysing na raming dat uitgewers kry so min as 25% - tot-50% van die dollar. Met sy eie handel lessenaar, P & G elimineer wese middel spelers, maar nie advertensie netwerke. Maar dit het 'n bondgenoot, of ten minste 'n bekende gesig op Google. eienaar van een van die grootste netwerke. Laat verlede jaar Google gewerf goed beskou P & G uitvoerende Kirk Perry as president-merk oplossings. Mnr Perry was ten minste tangensiaal betrokke by die ontwikkeling van Hawkeye as VP-Noord-Amerikaanse bemarking 2008-2011, leier van die groep wat digitale media koop getoets in die stelsel goedgekeur, volgens verskeie bestuurders.


No comments:

Post a Comment